Wreszcie trzymałeś paczkę niespodziankę dla swojego malucha, ale nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z towaru? Powodów może być wiele, ale nie martw się, ponieważ
… dni liczymy od kolejnego dnia kalendarzowego następującego po otrzymaniu ostatniego towaru z twojego zamówienia
Odstąpienie od umowy kupna należywysłać do nas w formie pisemnej na adres e-mail: info@toysimply.pl i musi być dostarczone najpóźniej ostatniego dnia 14-dniowego terminu. Wystarczy, że od razu wyślesz towar. Pamiętaj, że im szybcie go otrzymamy, tym szybciej otrzymasz zwrot pieniędzy, najpóźniej w ciągu 14 dni od doręczenia.
Jeśli czas na zwrot towaru upłynął, nadal masz możliwość jego bezpłatnej wymiany w ciągu 30 dni od dostawy.
MOŻESZ rozpakować towar
Możesz rozpakować i "wypróbować" produkt i nadal masz prawo do jego zwrotu. Wyjątkiem są np. towary w uszkodzonych opakowaniach, nośniki audio i wideo itp. (szczegóły poniżej). Pamiętaj jednak, że sam nie chciałbyś otrzymać wyraźnie "używanego" produktu ;)
Należy więc pamiętać, że w obu przypadkach mamy prawo do potrącenia kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego. Te koszty mogą teoretycznie osiągnąć pełną cenę towaru. Im bardziej kompletny towar zwrócisz, tym mniej szkód wyrządzisz nam i tym większa „szansa”, że otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu. Pamiętaj proszę, że towar zostanie ponownie sprzedany.
Jesteś odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru, otrzymasz od nas następujące płatności ...
gdzie i jak wysyłać
Proszę zapakować towar tak, aby nie ucierpiał w transporcie, czyli najlepiej w pudełko z odpowiednią wyściółką, preferujemy opakowanie, w którym go wysłaliśmy. Jeśli zdecydujesz, żeby zapakować towar w kopertę lub folię, zastanów się, czy to opakowanie jest adekwatne do charakteru przedmiotu i jego opakowania fabrycznego. Prosimy o ubezpieczenie paczki na jej wartość, dołączenie adekwatnego FORMULARZA ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU oraz kopii paragonu ( załącznik w naszym mailu wysyłkowym). Jeśli nie chcesz korzystać z formularza prosimy o przesłanie kopii dokumentu, na którego odwrocie znajduje się żądanie odstąpienia od umowy lub wymiany. Wymień towary, których to dotyczy, wskaż numer rachunku, na który ma być zwrócona kwota lub wymieniony towar i złóż podpis.
Jeśli wysyłasz towar samodzielnie, to tylko jako paczkę bez pobrania za pobraniem na adres toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Pomezí, Czechy.
Jeśli jednak wypełnisz formularz i wyślesz go na adres info@toysimply.pl z prośbą o odbiór przesyłki, my wszystko załatwimy i zostaniesz z wystarczająco zapakowanym towarem jak wyżej.
Jakie przedmioty nie mogą być w ogóle zwrócone?
Nie jest możliwy zwrot m.in. towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego będącego konsumentem lub przeznaczone dla jego osoby, z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów łatwo psujących się, a także towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie pomieszane z innymi towarami, z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument usunął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych, a także z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli konsument naruszył ich oryginalne opakowanie. Zobacz pełny tekst poniżej:
W szczególności konsument nie może odstąpić od umowy z mocy prawa:
Wyjątkiem są przypadki, w których odstąpienie od umowy jest wyraźnie przewidziane
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z WARUNKAMI DOTYCZĄCYMI POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI.