Reklamacje/zwroty

Opublikowany 01.09.2023.

Wreszcie trzymałeś paczkę niespodziankę dla swojego malucha, ale nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z towaru? Powodów może być wiele, ale nie martw się, ponieważ

 

ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW JEST DLA NAS PRIORYTETEM, WIĘC MASZ 14 DNI NA ZWROT PRODUKTU LUB 30 DNI NA JEGO WYMIANĘ

… dni liczymy od kolejnego dnia kalendarzowego następującego po otrzymaniu ostatniego towaru z twojego zamówienia

 

Odstąpienie od umowy kupna należywysłać do nas w formie pisemnej na adres e-mail: info@toysimply.pl i musi być dostarczone najpóźniej ostatniego dnia 14-dniowego terminu. Wystarczy, że od razu wyślesz towar. Pamiętaj, że im szybcie go otrzymamy, tym szybciej otrzymasz zwrot pieniędzy, najpóźniej w ciągu 14 dni od doręczenia.

Jeśli czas na zwrot towaru upłynął, nadal masz możliwość jego bezpłatnej wymiany w ciągu 30 dni od dostawy.

 

MOŻESZ rozpakować towar 

 

Możesz rozpakować i "wypróbować" produkt i nadal masz prawo do jego zwrotu. Wyjątkiem są np. towary w uszkodzonych opakowaniach, nośniki audio i wideo itp. (szczegóły poniżej). Pamiętaj jednak, że sam nie chciałbyś otrzymać wyraźnie "używanego" produktu ;)

  1. Możesz również zwrócić "używane" towary, ale prosimy o przywrócenie ich do pierwotnego stanu, aby uniknąć ewentualnego obniżenia zwracanej kwoty o koszty przywrócenia ich do pierwotnego stanu. Krótko mówiąc, wyślij do nas produkt w stanie, w jakim sam chciałbyś go otrzymać. Na pewno nie byłbyś zadowolony, gdyby towar dotarł w podartym pudełku, brudny, bez instrukcji lub noszący inne ślady użytkowania i uszkodzenia.
  2. Towar nie musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu, preferujemy natomiast wysyłkę w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnieniem. Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu, mamy jednak prawo do zwrotu faktycznie poniesionych kosztów przywrócenia rzeczy do stanu pierwotnego, tak aby mógł on być ponownie sprzedany. Stan zwróconego produktu rozpatrywany jest indywidualnie i klient może zostać obciążony odpowiednią kwotą za uszkodzony towar, która zostanie potrącona z sumy za zwracany towar.

Należy więc pamiętać, że w obu przypadkach mamy prawo do potrącenia kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego. Te koszty mogą teoretycznie osiągnąć pełną cenę towaru. Im bardziej kompletny towar zwrócisz, tym mniej szkód wyrządzisz nam i tym większa „szansa”, że otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu. Pamiętaj proszę, że towar zostanie ponownie sprzedany.

 

Jesteś odpowiedzialny za koszty zwrotu towaru, otrzymasz od nas następujące płatności ...

  • Pieniądze zwrócimy nie później niż 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu towaru, ale postaramy się to zrobić jak najszybciej :)
  • Cena towaru i koszty transportu zostaną Ci zwrócone, jeżeli płaciłeś za przesyłkę. Jeśli otrzymałeś od nas bezpłatną wysyłkę nie masz prawa do zwrotu opłaty za wysyłkę.
  • Zostanie zwrócona cena opłaty transportowej (koszt dostarczenia towaru) odpowiadająca najtańszemu sposobowi dostarczenia towaru oferowanemu przez naszego przewoźnika (również jeśli wybrałeś inny sposób niż najtańszy).
  • Opłata za formę płatności (np. za pobraniem) nie podlega zwrotowi, klient ponosi wszystkie dodatkowe koszty. Oferujemy również formę płatności bez dodatkowych opłat.
  •  

 

gdzie i jak wysyłać

 

Proszę zapakować towar tak, aby nie ucierpiał w transporcie, czyli najlepiej w pudełko z odpowiednią wyściółką, preferujemy opakowanie, w którym go wysłaliśmy. Jeśli zdecydujesz, żeby zapakować towar w kopertę lub folię, zastanów się, czy to opakowanie jest adekwatne do charakteru przedmiotu i jego opakowania fabrycznego.  Prosimy o ubezpieczenie paczki na jej wartość, dołączenie adekwatnego FORMULARZA ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU oraz kopii paragonu ( załącznik w naszym mailu wysyłkowym). Jeśli nie chcesz korzystać z formularza prosimy o przesłanie kopii dokumentu, na którego odwrocie znajduje się żądanie odstąpienia od umowy lub wymiany. Wymień towary, których to dotyczy, wskaż numer rachunku, na który ma być zwrócona kwota lub wymieniony towar i złóż podpis.

 Jeśli wysyłasz towar samodzielnie, to tylko jako paczkę bez pobrania za pobraniem na adres toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Pomezí, Czechy.

Jeśli jednak wypełnisz formularz i wyślesz go na adres info@toysimply.pl z prośbą o odbiór przesyłki, my wszystko załatwimy i zostaniesz z wystarczająco zapakowanym towarem jak wyżej.

 

 

 

formularz 

ZWROTU LUB WYMIANY TOWARÓW

 

 

Jakie przedmioty nie mogą być w ogóle zwrócone?


Nie jest możliwy zwrot m.in. towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego będącego konsumentem lub przeznaczone dla jego osoby, z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów łatwo psujących się, a także towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie pomieszane z innymi towarami, z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument usunął z opakowania i których nie można zwrócić ze względów higienicznych, a także z umowy sprzedaży dotyczącej dostawy nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli konsument naruszył ich oryginalne opakowanie. Zobacz pełny tekst poniżej:


W szczególności konsument nie może odstąpić od umowy z mocy prawa:

  • świadczenia usług, jeżeli zostały one wykonane za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy
     
  • dostawy towarów lub usług, których cena zależy od niezależnych od woli przedsiębiorcy wahań na rynku finansowym i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy
     
  • dostawy napojów alkoholowych, które mogą być dostarczone po upływie trzydziestu dni i których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnych od woli przedsiębiorcy
     
  • dostarczenie towarów, które zostały dostosowane do życzeń konsumenta lub do jego osoby
     
  • dostawy towarów łatwo psujących się oraz towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami
     
  • naprawy lub konserwacji przeprowadzonej w miejscu wskazanym przez konsumenta na jego żądanie; nie ma to jednak zastosowania w przypadku kolejnych napraw innych niż żądane lub dostawy części zamiennych innych niż żądane
     
  • dostarczenie towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które konsument usunął z opakowania i którego nie można zwrócić ze względów higienicznych
     
  • dostarczenie nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli oryginalne opakowanie zostało uszkodzone
     
  • dostarczanie gazet, czasopism lub magazynów
     
  • zakwaterowania, transportu, wyżywienia lub wypoczynku, pod warunkiem że przedsiębiorca świadczy te usługi w określonym terminie
     
  • zawartej na podstawie aukcji publicznej zgodnie z prawem regulującym aukcje publiczne, lubdostarczania treści cyfrowych, chyba że zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a przedsiębiorca poinformował konsumenta przed zawarciem umowy, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy.


Wyjątkiem są przypadki, w których odstąpienie od umowy jest wyraźnie przewidziane

 

 PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z WARUNKAMI DOTYCZĄCYMI POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI.