Najczęściej zadawane pytania

Opublikowany 01.09.2023.

ZAMÓWIENIA

 

Jak robić zakupy na naszej stronie?

Jest to bardzo proste i intuicyjne rozwiązanie. Na toysimply.pl wybierasz konkretny produkt i umieszczasz go w Koszyku. W prawym górnym rogu możesz zobaczyć swój koszyk. W koszyku możesz edytować liczbę przedmiotów, a w kolejnym kroku wybrać metodę płatności i sposób dostawy, który najbardziej Ci odpowiada. Następnie zostaniesz przeniesiony do ostatniego kroku, w którym podasz swoje dane osobowe, w tym adres dostawy i będziesz mógł się zarejestrować lub dokończyć zakup bez tego. Aby zakończyć cały proces zamawiania, wystarczy złożyć zamówienie, co automatycznie zatwierdza Regulamin naszego sklepu internetowego.

 

Czy mogę zamówić bez rejestracji?

TAK, możesz. Jeśli nie chcesz skorzystać z rejestracji wszelkie informacje o statusie zamówienia prześlemy Ci na adres e-mail podany podczas finalizacji zakupu. 

 

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte?

W ciągu kilku sekund od złożenia zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz Potwierdzenie Zamówienia, zawierające pełne informacje o wybranym produkcie (lub produktach), kosztu zamówienia, sposobie płatności i dostawy oraz podanym adresie dostarczenia.

 

Co gwarantuje jakość oferowanych towarów?

Sama marka MiDeer, która jest wyspecjalizowana w projektowaniu nowoczesnych, drewnianych zabawek na całym świecie. Więcej informacji znajdziesz w artykule O marce MiDeer.

 

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

TAK, staramy się robić dla Ciebie wszystko co najlepsze. Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie musisz jak najszybciej poinformować nas przez e-mail info@toysimply.pl, albo  na +48 798 877 466. Po otrzymaniu maila o wysyłce nie ma już możliwości zmiany zamówienia, w takim przypadku zalecamy nie odbierać przesyłki od przewoźnika.

 

Czy mogę zamówić przez telefon lub e-mail?

NIE, nie chcemy odpowiadać za to, co zamówisz. Sklep internetowy jest bardzo intuicyjny, a cały proces zakupu zajmie Ci kilka minut. Bez problemu sprawdzisz, czy podałeś wszystkie informacje zgodnie z wymaganiami przed zakończeniem zamówienia.

 

 

PŁATNOŚĆ I FAKTUROWANIE

 

Jakie są możliwości płatności?

Postaraliśmy się zaoferować Ci jak najwięcej opcji, abyś mógł wybrać taką płatność, która Ci odpowiada. Szczegółowe informacje na temat możliwości płatności można znaleźć TUTAJ.

 

Kiedy otrzymam fakturę za moje zamówienie?

Fakturę wyślemy na podany adres e-mail po zrealizowaniu zakupu. Jest to moment, w którym towar jest gotowy do wysyłki. Faktura ta jest dołączona jako załącznik do maila, w formacie PDF. Papierową wersję faktury dołączamy do przesyłki dla Twojej wygody. W przypadku płatności przelewem faktura wysyłana jest w momencie realizacji zamówienia drogą mailową.

 

Czy płacenie kartą kredytową online jest bezpieczne?

TAK. Na naszej stronie internetowej współpracujemy z Globalnymi płatnościami. Po zakończeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę Global payments. W oparciu o standard bezpieczeństwa 3D Secure możesz ,mieć pewność, że strona jest bezpieczna, a transfer informacji o karcie płatniczej pomiędzy serwerem a przeglądarką (użytkownikiem) jest szyfrowany.

 

Dlaczego nie mogę zapłacić kartą?

Powodów może być kilka. Pierwszym z nich mogą być błędnie wpisane informacje o samej karcie podczas jej wprowadzania - w takim przypadku wprowadź płatność ponownie i sprawdź wszystko dla pewności. Jeśli płatność nadal nie przeszła, być może karta płatnicza straciła ważność (data ważności znajduje się bezpośrednio na karcie). Jeśli data ważności karty też jest OK, to albo Twoja karta nie pozwala na płatności online, ustawiłeś niskie limity, albo przekroczyłeś liczbę płatności w ciągu dnia. Możesz to sprawdzić w bankowości internetowej lub skontaktować się ze swoim bankiem.

 

 TRANSPORT

 

Jakie są opcje dostawy?

W naszym sklepie internetowym staramy się być jak najbardziej pomocni. Podczas finalizowania procesu zakupu masz do wyboru kilka opcji wysyłki. Więcej szczegółowych informacji na temat poszczególnych przewoźników i ich usług można znaleźć TUTAJ.

 

Ile zapłacę za wysyłkę?

Od ciebie zależy ile wyniesie ta kwota. Wachlarz możliwości jest szeroki, więc na pewno znajdziesz odpowiadającą Ci formę wysyłki. Cena wysyłki jest podana bezpośrednio przy wyborze metody wysyłki. A żeby Cię zmotywować, oferujemy również darmową wysyłkę.

 

Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

W przypadku zarejestrowanego klienta, po zalogowaniu, w sekcji Moje zamówienia widoczny jest numer przesyłki, a po jego kliknięciu system przekieruje Państwa na stronę przewoźnika ze szczegółami przesyłki. W przypadku, gdy nie jesteś zarejestrowany to w momencie wysyłki wyślemy Ci e-mail informacyjny na adres podany podczas finalizacji zakupu. W mailu znajduje się bezpośredni link do strony przewoźnika, gdzie można również zobaczyć szczegóły dotyczące przesyłki.

 

W jakim czasie mogę spodziewać się dostawy mojego zamówienia?

JAK NAJSZYBCIEJ! Naszym priorytetem jest to, abyś był jak najbardziej zadowolony. Wszystko zależy od czasu wysyłki Twojego zamówienia. Jeśli wyślesz zamówienie do 10 rano w dzień powszedni, wyślemy je tego samego dnia. Wtedy możesz spodziewać się swojego zamówienia następnego dnia roboczego. W przeciwnym razie staramy się, aby standardowy czas dostawy był realizowany w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia.

 

Czy mogę zmienić datę dostawy lub adres?

TAK, możesz. Wszystko zależy od tego, jaką firmę spedycyjną i jaki produkt wybrałeś do dostarczenia swojej przesyłki. Szczegółowe informacje o tym jak dokonać zmian można znaleźć w linku dla każdego przewoźnika ze szczegółami TUTAJ.

 

Czy dostarczacie również towary za granicę?

TAK. W tej chwili w ofercie eshop jest możliwa wysyłka na terenie całej PL, Czech i Słowacji.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Czy mam prawo do odstąpienia od umowy kupna?

TAK. Jeśli nie jesteś zadowolony z towaru możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy bez podawania przyczyny, lub wymienić na inny w ciągu 30 dni. Szczegółowe informacje na temat warunków zwrotu lub wymiany towaru znajdują się TUTAJ.

 

Jak mogę zwrócić zakupione produkty?

To proste. Wystarczy wypełnić formularz. Następnie należy odpowiednio zapakować towar i wysłać go. Możesz wysłać paczkę osobiście na adres toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Pomezí, Czechy lub dać nam znać na info@toysimply.pl, gdzie mamy odebrać paczkę, a my wszystko zorganizujemy. Szczegóły dotyczące całego procesu można znaleźć TUTAJ.

 

Jaka jest długość okresu gwarancji na zakupiony towar?

2 LATA. Zgodnie z przepisami prawa możesz złożyć reklamację towaru konsumpcyjnego w ciągu 24 miesięcy od jego otrzymania.

 

Jak wygląda proces zwrotu pieniędzy?

W momencie otrzymania przez nas odesłanego przez Ciebie towaru, poinformujemy Cię drogą mailową o Potwierdzeniu Zwrotu.

Jeśli zapłaciłeś za towar kartą kredytową online, przelewem online lub przelewem bankowym, odeślemy pieniądze na konto bankowe, z którego dokonałeś płatności. Zwrot pieniędzy następuje zazwyczaj w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconego towaru.

W przypadku płatności za pobraniem skontaktujemy się z Państwem drogą mailową, aby poinformować o numerze konta bankowego, na które należy przelać kwotę. Zwrot pieniędzy następuje zazwyczaj w ciągu 7 dni od przekazania danych konta bankowego.

 

Zamówiony towar dotarł uszkodzony, co mam zrobić?

Jeśli paczka nosi już ślady uszkodzenia w momencie, gdy masz ją odebrać od przewoźnika nie przyjmuj jej. Przesyłka zostanie zwrócona do nas, a my wszystko sprawdzimy i niezwłocznie wyślemy do Ciebie nową przesyłkę z towarem.

W przypadku, gdy mimo wszystko przyjmiecie Państwo przesyłkę, a następnie stwierdzicie, że towar jest uszkodzony to za wady towaru odpowiada nasza firma. Dlatego prosimy o kontakt z nami na adres info@toysimply.pl w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki, abyśmy mogli skontaktować się z przewoźnikiem w odpowiednim czasie. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.