Informacje o nas

Opublikowany 01.09.2023.

HISTORIA FIRMY

 

W 2019 r. została założona firma toySimply s.r.o. Cała historia zaczęła się, gdy udało nam się wynegocjować umowę na wyłączność z firmą MiDeer na sprzedaż ich zabawek w Czechach i na Słowacji w styczniu 2019 r.

W tym momencie rozpoczęła się dyskusja na temat zakupu towarów, ile czego i w jakiej ilości. A także logistyka, gdzie towary będą przechowywane, jak będą sprzedawane, jak będą transportowane i jacy przewoźnicy będą wykorzystywani.
I wreszcie - skąd weźmiemy na to fundusze, jak założymy firmę, jak będziemy naliczać VAT itd.
Rozwiązując wszystkie te problemy, dwie osoby połączyły się i w marcu 2019 r. powstała firma toySimply. 

Celem było posiadanie zabawki w nazwie, ponieważ to jest dla nas najważniejsze. Nasze motto i hasło brzmi: "Dzieci są naszą radością, a radością dzieci są ich zabawki".

Ważne jest, aby w firmie pracowały dwie osoby z różnych dziedzin, w których firma wyróżnia się na swój sposób.

Jeden z nich jest ekspertem znającym rynek zabawek, jest na bieżąco z najnowszymi innowacjami, zna ludzi z branży.

Drugi zaś jest ekspertem w dziedzinie logistyki, sklepów internetowych i zagadnień technicznych związanych z tą usługą.

Ponieważ zdajemy sobie sprawę, że najważniejsze jest posiadanie wspaniałego, pięknego pod względem wzornictwa produktu w postaci zabawek, ale także dobrej obsługi. Abyście Wy, nasi klienci, byli zadowoleni i chętnie do nas wracali.

Od momentu założenia firmy zajęliśmy się wszystkimi obszarami, aby rozpocząć sprzedaż marki MiDeer. Po długich namysłach zdecydowaliśmy się na własną logistykę. Po wielu poszukiwaniach, w kwietniu 2019 r. wynajęliśmy magazyn i zaczęliśmy przygotowywać go do naszych potrzeb.

W sierpniu 2019 r. odebraliśmy nasz pierwszy kontener 40'HC, który ułożyliśmy w stos, sprawdziliśmy i mogliśmy rozpocząć sprzedaż.

 

I tak w sierpniu 2019 r. uruchomiliśmy nasz sklep internetowy, aby sprzedawać naszym partnerom z segmentu B2B, czyli głównie sprzedawcom zabawek w sklepach internetowych. Jeszcze w tym samym miesiącu wysłaliśmy pierwsze paczki. W sumie do końca roku zrealizowano ponad 300 wysyłek.

Ponieważ wierzymy w naszą markę i produkty, zdecydowaliśmy, że chcemy mieć własne zaplecze dystrybucyjne. W maju 2020 r. kupiliśmy na własność magazyn, który do tej pory wynajmowaliśmy. W związku z tym zakupiliśmy wcześniej większy pojazd do przewozu niezbędnych paczek do magazynów przewoźników.

A to nie wszystko. Chcemy pomóc marce MiDeer bardziej zaistnieć na rynku czeskim, dlatego w maju 2020 r. uruchomiliśmy zupełnie nowy sklep internetowy, który koncentruje się na sprzedaży dla użytkowników końcowych.

Jesienią 2020 r. przeszliśmy przez trudny okres, w którym odnotowaliśmy znaczny wzrost liczby zamówień. Ten okres był bardzo trudny dla wszystkich, ale też motywujący dla nas na przyszłość. Był to jeden z powodów przygotowania i zabezpieczenia nowego oddziału w Poličce. Chcemy być bliżej naszych klientów. Jednocześnie będziemy nadal podnosić poziom oferowanych przez nas usług. Dlatego nawiązaliśmy również współpracę z firmami DPD i Zásilkovna, gdzie dzięki punktowi wysyłkowemu spodziewamy się przyspieszyć wysyłkę zamówień.

W 2021 r. rozpoczęliśmy także aktywne prace nad ulepszeniem marketingu w mediach społecznościowych. A ponieważ chcemy się stale rozwijać, jesienią 2021 r. uruchomiliśmy również stronę e-commerce w języku słowackim dla naszych słowackich klientów.

Koniec 2021 r. ponownie charakteryzował się wzrostem liczby zamówień. Naszym celem i zadaniem było utrzymanie jakości usług, co udało nam się osiągnąć dzięki wielu pozytywnym opiniom.

Rok 2022 rozpoczął się od inwentaryzacji i określenia sposobu postępowania. Naszym celem jest ciągłe doskonalenie się, dlatego podjęliśmy kroki zmierzające do ulepszenia samych produktów. Udało nam się to osiągnąć dzięki własnej budce fotograficznej, w której sami robimy zdjęcia produktów. I nie tylko - dołączamy również czeskie instrukcje obsługi do samych produktów. W tym roku spodziewamy się znacznego rozszerzenia oferty produktów Mideer.